Anneyim_35 benim gebeliğimin başından beri oldu ve idrar yolu enfeksiyonu sebebi ile oldu belirtisi sadece oydu. Sizin en iyi ihtimalle normal bir şey olabilir. En kötü ihtimalle suyun gelmeye başlamışda olabilir. Yada benim gibi enfeksiyonda olabilir. Eğer enfeksiyon ise doğumdan önce iyileşmesi gerekiyor ikiniz sağlığı için. Ve enfeksiyon da erken doğumı tetikler. Ben aylarca günde 4 litre su içtim artık burnum geliyordu ağlıyordum. Sizde şimdiden bol su için zararı olmaz. Bir iki gün daha devam ederse doktora gidin derim