cemre_-34 Kızlar bebegimin karnında bazen sanki ses geliyor böyle açlık hissi gibi düşünün ya da ishal olacaksınız da ilk bir karından ses gelir ya onun gibi hiç öyle o durumda olan var mı normal mi bu sesler ara da geliyor sesler daha çok emzirirken falan
papatyaannee cemre_-34 normal benim kızımdan çok gelirdi doktora götürdüm bağırsakları çok çalışıyor güzel bir şey demişti bağırsakları çalışıyordur endişelenmeyin
oznr_mrc_umt cemre_-34 benim bebeğim kolik bağırsaktan kaynaklı geliyor endişe edilecek bişey yok demişti doktor
yenianneadayi2208 cemre_-34 Benim bebeğimde karnından sesler gelmesi yanı sıra , göbek deliğinden geliyor Göbek fıtığı var ve dışarı çıktı iyice derisi inceldi dokununca bile insan bariz net hissediyor..Endişeleniyorum ,cuma doktora götürücem 😑
cemre_-34 yenianneadayi2208 benim bebegimin ilk zamanlarında göbek deligi şişik gibiydi karnını ne zaman ovalasam ses gelirdi sanki içinde sıvı varmış gibi ama doktorum gaz çıkardıkça gidecek demişti bağırsakları daha gelişmedi demişti benm birde premature bebegim ve dediği gbide oldu geçti normal şuan göbek deligi
yenianneadayi2208 cemre_-34 benim bebeğimde prematüre.Ben daha öncede sordum çok açıklayıcı cevap alamadım aslında ve içimde şüphe kaldı.Tşkler🙏
cemre_-34 yenianneadayi2208 benim 2 ay snra geçti merak etme seninkiside geçer böyle bakınca fitik gbi düşündüm ama dglmis