Herkese iyi akşamlar , sohbet ve bilgi amaclı geldim buraya ☘️ 1 ay sonra ek gıdaya baslıcaz Allah nasıp ederse fakat 3 aydır sut ve sut urunlerne alerjımız var ozelıkkle yumurta .. Neyse kıtabını aldım ben tarıfler ıcın ama boyle olup baslayan annelerden bılgı almak istıyorum ne verdınız ılk nasıl basladınız kabız olmaması ıcın nelere dıkkat ettınız . Tabıkıde her bebek farklı etken gosterıırır ama en cok buna dıkkat edın dedıgınız seyler neeler 🌺