Selam zaten bi 4 ayına kadar bekle bence biraz rahimin ve bedenin toparlasın yinede sen bilirsin ama basit bir işlem iğne yaptırdığını düşün acısı o kadar merak etme doktoruma ilk gittiğimde korktuğumu söyleyince o doğumu yapan sen olmasan anlarım diye gülmüştü düşününce bende hak verdim ve tüm cesaretim yerine geldi rahat ol 😉