Bsranne 8 günlük bebeğim beni emip üstüne mama yemesine rağmen doymuyor.Sürekli meme de kalmak istiyor.Yenidoğanlar da doyma hissiyatı yok mudur ?
Merveacisu06 Bsranne aynısı bizde de var sürekli memede kalıyor biz de 16 günlük olduk bazen 25 bazen 50 cc mama içiyor ama yine de doymuyor yorulursa anca öyle uyuyor çok emince de kusuyor
Ecemegem Bsranne annesi doyuyor zaten minicik midesi var yenidoğanlarda emme reflekstir ve sürekli aranırlar sana kokuna kalp atışına ihtiyacı var o yüzden böyle zamanla azalacak 🙏🤗
Ecemegem Bsranne açlıktan değil Emmiyor sizin sıcaklığınızı istediği için emiyor mama vermeyin sütünüz yeter şuan ona 😊
birkupalatte Bsranne Doyma hissiyatı var. Ben de bunu doktora sormuştum. Ama siz emme isteğiyle açlığı karıştırıyorsunuz. Boşuna vermeyin mamayı. Sizin sütünüzle zaten doyuyordur. Kendini memede güvende hissettiği için sürekli emmek istiyor
melekdag Bsranne doyduğunu anlamıyordur fakat gazı olduğu zamanlar da sürekli emmek isterler gazı vardır büyük ihtimal
Elevka_96 Bsranne bebeği izlemeniz lazım doyunca diliyle itme hareketi yapar emme isteme ayrı benim bebeğimde 3 aylık olmak üzere bazen emiyor uzun süre sonra bakıyorum diliyle iterek emiyor indiriyorum kucağımdan