Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık bugun kuru öksürük başladı, iki haftadır da tükürük üretimi arttı ıslanıyor her yeri diş için çok erken ama neden olduğunu bilmiyorum. Ateşi de yok ama vücut ısısının arttığını hissediyorum. Tükürükle öksürüğün ilgisi olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı neler yapılabilir hava da çok soğuk doktora gitsek üşür diye korkuyorum