Tugcedgn Kızlar 12 günlük bebeğim bugün ilk banyosunu yaptırdık göbek bağı düsünce ama asla uyandıramadım cok zor 2 mememde emzirdim ama sarhos gibi sizde de böyle olmuşmuydu
Milena11 Tugcedgn ahh ilk zamanlar banyo sonrası rahatlama hiç bişeyde yok 😅 ben hergün yıkıyorum doğduğundan beri mağlesef sadece ilk 1 ay o etki oldu sonrasında olmadı kıymetini bil 🙈
Tugcedgn Milena11 yaa cok haklısın aslnda ama emmiyo ya ondan cekiniyorum yani emzirmek icin soyuyorum yine uyanmıyo resmen😂😂 Napcağımı şaşırdım