Miran1306 Yarın doğum yapalı 23 gün olacak ama hâlâ dikişim var elime geliyor. Ve doktora gittiğimde iyi bakamamışsın akıntın var dedi. Ne yapmam gerekiyor sizin dikişleriniz tamamen ne zaman düştü?