Adiyokkitabin İlk adim ayakkabısı tercihiniz neydi. Alirken nelere dikkat ettiniz. Kac numara aldinız🤔 Evet annelerimiz yardımci olabilirmisiniz❤❤❤
MelekSubasi Adiyokkitabin Ben iyice yürümeye alışmış olmasına dikkat ettim çünkü yürümesi hızlanmadan ayakkabıyla yürüyemiyolar. Bir de 21 numara aldım ayakları farklılık gösterir bebeğe göre çünkü ayakları ilk 1 yıl hele ki çabuk büyüyor.
Sadekahvem Adiyokkitabin hafif olmasına dikkat etmiştim.vicco aldım çok memnun kalmıştım. Şimdi kışlık bot alicam onuda vicco alıcam
Biricik01 Adiyokkitabin ayaklarını ölçün kaç santimse ayak nosunu ona göre alırsınız. Vicconun ilk adım ayakkabısını almıştım .yumuşak ve alçak tabanlı olmasına dikkat edin
Elfvli Adiyokkitabin İlk kızımdan kalan Adidas ayakkabilar vardi. İlk.adim olarak onu kullandık ama kızımın ayakları biraz etli ve çabuk buyudu kısa sürede normal spor ayakkabıya geçtik biz. 10 aylik yürüdüğü için spor ayakkabıyı daha rahat kullandık.
Biricik01 Adiyokkitabin yok maalesef ayaklari çok çabuk büyüyor minnoslarin, uzun süre kullanamiyorlar
Yavuzselimmm Adiyokkitabin vicco aldık canım 21 numara rahat yürürken zorlanmaması için çok şükür çok güzel yürüyor 13 aylık oğlum ve şimdiden bir aya kalmaz olmayacak gibi görünüyor babasına çekmiş 😂😂
Meyram_ Adiyokkitabin benim kızıma ilk adım olmuyor. Arayislardayim ben de etli ve büyük ayakları ilk adımlar da 21 e kadar vicco anka almıştım, iade edeceğim küçük geldiği için ama çok güzel hafif tercih edilebilir numara oluyorsa
Hndealnathn Tek tercihim vicco.uzun bir süre takı oğlum artık kendi beğenmeye başlayana kadar 4 mevsim tüm herşeyini vicco aldım ayağına.simdi kızımı bekliyorum bakalım hanimzade ne zaman yururse onda da tek tercihim vicco olacak