Anonim11 biricik34 çoğunlukta olduğu gibi benimki de katya,roborock s7 bizimki de. Şu an annemlerdeyim memlekette ve ben salonumu temizletiyorum,gitmeden evim temizlensin diye😄 büyük rahatlık
idilidil 1Nazende cok memnunum viomi v3 benimki. Bunu alma sebebim 5 adet haritaya kadar hafizasinda tutabiliyor. Evim dublex her katı farklı bir ev olarak kaydettim. Harita cikarmadan kullanmak cok mantiksiz.
biricik34 Rita ben çalışsaydım en iyisini alırdım çalışmadığım halde bunu aldım. Bence bütçenizi zorlayıp roborock alın sadece bu iş üzerine çalışan marka
Rita biricik34 Ne kadar acaba? Çalışıyorum ama kredi ödüyorum. Elime az bişey geçiyor. Yine de alayım diyorum. Çünkü bezdim yetemiyorum. Birde süpüren silen model mi acaba?
biricik34 Rita evet canım çok zor hem çalış hem ev işi bilirim. Bu aldığımı 5800 civarı aldım ama alırsanız mutlaka pro alın akıllı olsun yani siz işteykende hem silip süpüren daha uyguna xiaomi markasında otolar 4.500 civarı felan
Mmrryy biricik34 maks 6 ama çook iyi dediğiniz bişey varsa 6500 de olur. Acil önerirseniz öok mutlu olurum 🤗
Littlebird 1Nazende memnunum günlük süpürge olarak güzel süpürüyor. Parkede çok iyi ama halıda pek iyi değil o yüzden haftada bir yine sulu süpürgeyi çalıştırıyorum
Mmrryy biricik34 distribütör garantili bakıyodum . Onların da öyle olanları 8bin. dün gece sip verdimm dreame f9 🤗