20gun once dogum yaptim toplam 14.5kg almistim 10.5u gtti 20 gunde. Sezeryan dogum yaptim cokta catlagim var o gobek kismi icin neler yapabilirim? Sikilasmak icin? Egzersizlere baktim ama sutte laktik asiti arttirdigi icin sutun tadini degistiriyomus emzirmeden 90dk once veya sonra egzersiz yapin diyo internette. Ama bebegim hemen hemen saat basi emiyo o yuzden egzersizide elemek zorunda kaldim. Siz egzersiz yapiyosaniz nasil egzersizler ve kac dk?