Anneler size bir sorum olacak, doktora götüreceğiz ancak eşimin çalışması çok yoğun olduğu için bir kaç günü bulacak. Ben de size danışmak istedim. Bebeğim iki aylık, ilk zamanlar düzenli kakasını yapabiliyordu. Ama son bir aydır bazan dört günde bazen üç beş günde bir yapıyor. Ama yaptığı zaman kabız gibi sert yapmıyor. İshale yakın, yumuşak yapıyor. Ama zeytin yağı veriyorum. Zeytinyağı vermeyince onu da yapmıyor. Bu sefer bir haftayı buldu yapmayalı ben de endişelendim. Niye yapmıyor acaba bağırsaklarda veya başka bir şey de sorun mu var. Bu arada hem anne sütü hem de mama alıyor. Anne sütü yeterli gelmiyor malesef. Hıpp marka kullanıyoruz mamada