Bsra2509 Yoğun bakımda değil ama bizde hastanede yatıyoruz hiç beslenmek istemiyor sürekli bir balgam kusma hali Rabbim tüm hastalara şifa versin inşAllah
yareninannesi888 Bsra2509 benim kızımada bronşit dendi ama sadece ventolin vereceksiniz nebulizatörle dediler yatış yapmadılar ne gibi şikayetler olunca yatış veriyorlar
Bsra2509 yareninannesi888 benim oğlum öksürük ve balgamdan dolayı sürekli bir kusma hali ve beslenememeden dolayı yatıyor mecbur sadece serum veriyorlar