Uykusuzannee29 Kızlar merhaba. Bebeğim dün gece saat 1den saat öğlen 2 ye kdr idrarnı yapmdı. İşte 3 gbi fln yptı idrarı çok koyu renk ve işerken böle ıkınıo gbi değişik bişey yapıo. Sizce enfeksiyon olmuş olablr mi???
ZehraSareMom Uykusuzannee29 Ateşi var mı veya yaparken huzursuzlanması enfeksiyon varsa ateşte yapar.
BugsBunnyy Uykusuzannee29 beslenmesi yeterli ise cis yaparken sknti cekiyorsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir.
ZehraSareMom Uykusuzannee29 Siz doktorunuza sorun bence en iyi cevabı doktoru verir getirin tahlil yapalım diyebilir☺️