Merhaba kızlar bebeğim 4:30 aylık olmak üzere doktorum sütüm yetmediği için ek gıdaya geçmemi önerdi bu konuda ne düşünüyorsunuz erken etki daha geçenler var mı? Bu arada ek gıda derken meyve suyu sebze suyu ve yoğurt çorba sadece. Püreler için altıncı ay dedi. Siz olsanız başlar mıydınız yoksa sadece Aptamil kullanmaya devam eder miydiniz?