Merhaba güzel anneler. Bebeğim 23 günlük. Emiyor emdikten sonra fazlasını kusuyor ama kusarken burnundan da geliyor. Burnundan gelen süt tamamen çıkmadığı için nefes alırken hırıltı yapıyor. Sürekli aspiratör kullanmak da istemiyorum burun damarlarına zarar vermemek için. Önerisi olan var mı ? Veya neden burnundan da geliyor süt normal mi ?