Mine1111 Merhaba anneler 35 günlük bir bebeğim var şuana kadar aşırı derecede bir ağlama krizi gaz sancısı vs yaşamadık kolik olmasından çok korkuyorum sonradan kolik olur mu yoksa kolik olsa şuanda belli olur muydu
Kimkibu Mine1111 korkutmak istemem ama benim bastan az az vardı ama asıl patlama 40 günlükken olmuştu
ttugceymenn Mine1111 Ya Kolik Sonradan Olmasa Bile 6. Hafta Gazın Pik Olduğu Haftaymış Sanırım 51 Günlük kızım 3 Gündür Yıkıyor Ortalığı Bu Hafta Bi Bitseydi Normalde Hiç Gaz Sıkıntısı Yoktu 🥲