AysLina Merhaba annişlerr😍😍 evet bebişim bugün tam 1 aylık ve hepatit olduk. Tecrübe etmiş anneler; bebişle huzursuzluk yaptı mı, ateşi çıktı mı, neler yaşadınız, neler yaptınız anlatır mısınızzz🤍
minabebek AysLina ilk doğduğunda yapıyorlar ilk ayda 2. Doz hepatit b oyuzden çoğu Bebek’te sorun olmuyor biZdede olmadı ağır bir aşı deil 🌺🌺🌺
papatyaannee AysLina bizde hiçbir sıkıntı olmadı zaten doğdukları an ilk dozunu oluyorlar vücut tanıyor sorun olacağını sanmıyorum
DurununAnnesiiii Tazeanne00 onun içinde önlem olsun diye ateş düşürücü almanızı söylüyolar ben 1-2 gün çay kaşıgıyla verdim çok şükür huzursuz olmamıştı kızım
Tazeanne00 DurununAnnesiiii calpol doktor vermıs tı kullandım gecen atesi vardı ama nıye cıktı bilmiyorum verdim gecti bakalım 10 gun sonra vurulacak neler bekliyor benı