Hulyaa123 Kızım 20 aylık yavaş yavaş çişe alıştırmak istiyorum bu durumda alıştırma kilodu almak istiyorum kullanan varmı? Kullan at olsun istemiyorum devamlı kullanılan olsun istiyorum yardımcı olacak varsa sevinirim.
Tatlican Hulyaa123 Bana alıştirma kilodu kullanma kiyafeti ıslanip rahatsiz olursa daha kolay öğrenir dediler
AytenMina Hulyaa123 ben alıstırma külodu kullandım onu kullandıgım halde yine tasıyordu kıyafetlerine en azından eve koltuklaa gecmiyordu. Kızım suan alıstı ama hala öğle uykularında giydiriyorum bence gerekli