Hayalizlerim https://imgyukle.com/i/oU2dvA kızlar arkadaşım attı bana ben pek anlayamadım yumurtlama varmı? Birde yumurtlama testiyle gebelik anlaşılır mı nasıl anlaşılır??
Mevacanimkizim Hayalizlerim bu yumurtlama testimiymis ben hamile olduğumu kan testinde yaptım ama çok yeniydi 1 haftalık falan sonra bundan yaptım aynı bu şekilde çıkmıştı hamileydim yani o zman
Sogancik Hayalizlerim yumurtlama yok canım. T ya C kadar koyu olacak ya da C den daha koyu olacak. Ben gebelikten şuphe duyduğumda ilk ovulasyonda denedim. Orada T koyu çıkınca hemen gebelik testi yaptım. Orda da hafif çizgi çıktı. Yani bende belli oldu ovulasyonda.
leylasnsy Hayalizlerim koyu olacak canım koyu olana kadar devam etsin. İkiside çok koyu olduğu zaman değerlendirsinler bi hafta ama duş almasın 🤗 bende ovülasyon ile gebe kaldım😊
44444444 Yumurtlama testiyle gebelik anlaşılmaz şu görünen testte yumurtlama günü arkadaşının ama 3. Günü falan bence çünkü tam günler iki çizgide aynı koyulukta yinede degerlendirsin bu günleri gün aşırı şekilde çünkü devam ediyor yumurtlama
2guzelinannesi Hayalizlerim benim yumurtlama testin adetime 5 gun varken aynen boyleydi ve hamileydim
leylasnsy Katarss normalde 1 hafta değerlendirilir ama ben 2 gün değerlendirdim. Kayınvalidemler vardı. Olursa olur olmazsa olmaz diye. Çünkü eşim askere gidecekti. Çok önemsememiştik 😃 ama tutmuş😂 hamama gittim banyoda düştüm hamur kabı kaldırdım ağır. Soba içinde kovayı kaldırdım😂kıştı bide köydeydik. Meğer isem hamileymişim😅4 haftalık olmuş öğrendiğimde 🤩🤭