smeyyed kızlar bebekim 4 ay 14 günlük. bugünlerde saat başı beni emiyor ben aralıkların uzayacağını beklerken iyice düştü şaka gibi. acaba doymuyor mu? saat başı beni emerse benim sütümün miktarı iyi olur mu? atak döneminde mi o yüzden mi memeye bu kadar düştü acaba? yani huysuzken mememde sakinleşiyor emmek istiyor akıl verin lütfen
Busraaslan smeyyed herkeste durum farklı sanırım bizde ataktan dolayı meme reddi yaşadık 😔 keşke emse dediğim günler oldu Allah kolaylık versin 🙏🏼
Pericikk smeyyed emin olun emmemesinden iyidir bizde aynı zamanda meme reddi yaşadık resmen 1 ayda hiç kilo almamış ne zaman meme teklif etsem kıyameti koparıyordu. Sizi belki biraz daha yorar ama sütünüz azalmaz ne güzel emdikçe çoğalır ve birkaç haftayada normale döner diye düşünüyorum kimi bebek emmezken kimisi daha düşkün oluyor atak zamanı ama geçiyor çok şükür
Egemeninannesi21 smeyyed 5 ay 23 günlük oğlum son 1 haftadır saat başı sürekli emiyor aşırı hareketli cevremdekiler acikiyordur büyüdü artık diyorlar bende saat uzar diye düşünürken saat başı emziriyorum doymuyor sanırım ya
smeyyed Pericikk yorulmuyorum aslında ama ben saat başı emerse sütüm kendine gelmez az olur zannediyordum
Pericikk smeyyed endişelenmeyin hiç süt emdikçe çoğalır az emerse azalır içiniz rahat olsun o konuda☺️
Yasoo96 Bizde 4 ay 24 gunluguz. Bizde de benzer durum var. geceleri 2 saat bazen 1.5 saatte bir uyanip meme istiyor.onceden daha genis araliklarla uyanirdi. Tam terse gidiyor bizim usak😂ben de ataktan diye dusundum. Bu arada cok emmesi sutu bitirmez emdikce sut gelir😊👍🏻
Ygzalp Meme reddi yaşayan anneler,dondurebildinmi tekrara memeye nasi geçirdiniz bu süreci,bende aynı durumdayimda?
Glshmrthmz Her bebek farkli bizimki de o dönemde red etti uyuduğu gibi uykuda emzirdim şuan 5 ayligiz geçti çok şükür ama belki sütünüz de yetmiyor oyuzden sürekli meme istiyor olabilir 4 aydan itibaren bende hipp kaşık mamasina geçtim artık büyüyorlar süt yetmiyebilir iyikide aldım biz yemek yerken onada veriyorum iştahlaniyor ve kilo almaya başladı
Glshmrthmz Zeyfur38 İlk başlarda 30 CC suya 1 yemek kaşığı koyuyordum ama araştırdım göz kararı koyabilirsiniz diyorlar bebeğiniz nasıl severse benim bebeğim biraz yoğun katı sevdi Kasikla yiyor bazi brbeklerde cıvık seviyor biberonla içiyormus göz kararı yapabilirsiniz yani
Ozgkd smeyyed atak donemi oldugu icin boyle yapiyor atak bitince normale dönecek benim kizim gece iki kez uyanirdi atak donemi boyunca 30-45 dakika araliklarla uyuyup uyandi emdi uyudu
Busraaslan Gokceyasinmiran şuan biraz daha azaldı fakat emiyor emiyor sonra bırakıyor etrafına bakınıyo tekrar emmek istiyor falan ama bir iki defa çekip bırakıyor şöyle söyleyebilirim kesinlikle aç kalma süresi baya uzadı büyüdükçe daha fazla çene kasları güçleniyor diyolar o yüzden mi yoksa başka birşey mi inanın bilmiyorum bu ay kaç kilo almış görücem bakalım belki mama desteği ister doktoru
Gokceyasinmiran Busraaslan anladım . Umarım meme reddi yaşamıyoruzdur çok tedirginim mama tavsiyesi de alıyor günde 1 en fazla 2 defa o da 60 cclik insallah dediğiniz gibi çene kasları güçleniyor ve eskisi gibi almaması normaldir