Walla benim kızımda 2 bitti 3e girdik gündüzleri yarım saat falan uyur ondan sonra uyumaz ama gece uykusu çok şükür iyi bence uykuyu sevmıyor olabılır bebeğiniz ben kızımda çözdüm benim kızım gündüz uykusunu hiç sevmıyor sadece duş sonra güzel uyuyor☺️