1,5 aylık kızım var. Sezeryan olduğum için ilk 10 gün sadece emzirebildim onun dışında ki bütün işlerini kayınvalidem görüyodu. Böyle olmayacak dedim ve artık herşeyiyle ben ilgilenmeye başladım. İlk başlarda iyidi duruyodu bende ama yavaş yavaş sanki benden soğumaya başladı. Asla durmuyo bende, uyutmak resmen işkence oluyo bize. Ama kayınvalidemde hemen uyuyo, çok ağladı mı bazen susuyo. Anlamıyorum bakmayı mı beceremiyorum ona yetiyo muyum bilmiyorum. Çok sık sık emziriyorum elimden geldiğince onla konuşuyorum ten teması göz teması masaj olsun herşeyi yapıyorum ama olmuyo sanki beni sevmiyo, yanımda uyutmaya çalışınca bile uyumuyo benle. Güya bebekler anne kokusuyla uyuyodu ama benimki benle bile uyumuyo. Ne yapmam lazım kafam Allah bullak sabahtan ağlıyorum ve elimden hiçbişey gelmiyo. Benimle aynı durumda olan var mı nasıl başa çıkıyosunuz