Habibeee1 Gayet normal cnm.İlk 2 ay evde bir bebek olduğunu bile hissetmemiştim.Taki 3.aya kadar.Sana derim ki bol bol dinlen.Tadını çıkar.Gözünü korkutmak istemem ama ilerleyen zamanlar burada uykuuuuuuuğğğğğğğğp diye post açacaksın 😂 Ve bir tavsiye güzel anne sakın ola destekli uyutma sakın sakın.Ve hep rutinin olsun…