Merhaba kızlar 4 ay önce sezeryan oldu göbeğim ve kilolarım için egzersiz yapmak istiyorum ama sezeryandan sonra egzersizler için en az 6 ay geçmesi gerekiyor diye duydum da varmi öyle bir şey? yaparsak bir zarari olurmu? Varmi sezeryan sonrası spor yapanlar?