3 gün önceye dek olmamıstım ama suan karantinadayım ve 3. günüm 2 dene boyunca olmayıp birden böyle yakalanınca bi garip oluyor insan basına gelmeyince sanki kendine hiç bulaşmayacakmış gibi ve ekim ayında annemler geçirmesine rağmen anneme de bulaşmış😔Çok zor bir dönem Allah hepimizin yardımcısı olsun da su pandemi hayırla sağlıkla bir an evvel tüm dünyada bitsin inşaAllah