Hanımlar bu aksam ki bebis menulerimiz neler ? Ek gıda pek bir zormuş her gün ne yapsam diye düşünüyorum.
Ve hiç durmayan bir kızım var o yüzden yemek yapmak bi hayli zor oluyor benim için bende biraz fazla yapıp kucuk kavanozlara koyuyorum 😊 bugun de çabuk ne yapabilirim diye düşünürken böyle bir şey yaptım size de fikir olsun 💐 2 havucu rendenin kucuk yerinde rendeledim. Zeytinyağında hafif kavurdum. 1 patatesi de rendeledim suyunu sıktım 1 dis sarımsak ekledim su koydum. Suyunu çekene kadar pişiyor sonra tavuk suyu ekliyorum ben. Afiyetle yiyoruz 🥰 7 aylik bu arada ( blenderdan gecirmiyorum) 