Alputkan Merhaba güzel anneler Solgar vitamini kullanan var mı? Günde kaç kez nasıl kullandınız ve sonuç alabildiniz mi? Bilgi verirseniz çok sevinirim. Sütüm azalıyor, yemediğim içmediğim kalmadı hepsi kilo şimdi 😥Birde bu vitamini denicem
neslicanben Alputkan ben kullandım günde 3×2 olarak. Evet sütte biraz artış gösterdi ama bebeğim küvözdeydi o zamanlar sağdığım içinde emme gibi olmadığından aşırı bir artış olmadı. Bolca iştah açıyor 😬 Siz bebeğiniz yanında olduğundan kullanabilirsiniz hatta yanına mutlaka humana still tea de kullanın faydasını göreceksiniz.
aylizin-annesi ben kullanıyorum ama onunla beraber bestlak da kullanıyorum hangisi fayda ediyor bilmiyorum bitanesi fayda ediyor üstte kalsin bu ara bende dertliyim
Yesillerdeneda Kullanıyorum önceden sıktığımda süt tek delikten çıkardı şimdi sıkınca üç deşikten çıkıyor şükür, üç lt su içiyorum mutlaka en az. Ama aşırı iştah açıyor doyamıyorum, doğumdan sonra kilolar gitti ama bunu kullanınca göbeğim çıktı resmen 😃
spaceship Kullanıyorum. Bir dönem günde sabah öğle akşam, 2 tane içiyordum. Sonra b12 değerim fazla artmış 😁 doktor ara ver kullandığın şeye dedi. Ben de sadece akşam yatmadan önce 2 tane içiyorum. İştahımda bir değişiklik yok. Faydası oluyor sütüme.