Arkadaşlar sleepy bio kullanıyorum 3 aylık bebeğim ve 3 numara kullanıyorum. Biliyorsunuz sleepy kalıpları küçük yakında 4 numaraya geçmem gerekirken baktım ki fiyatlar uçmuş! Baby Turco kullananlar kalıpları için birşey diyebilir mi? 3 numara mı 4 numara mı almam gerekir? Bebeğim 7 kiloya yakın