Havalar malum çok kötü sokağa bile çıkamıyoruz. Normalde bebeğimle dışarda dolasirdik, eşim işten gelir yürüyüş yapardık veya marketlere uğrardim. Bir haftadır hiç cikamadim kendimi çok halsiz ve mutsuz daralmış hissediyorum. Siz en son ne zaman çıktınız ve çıkmayınca böyle oluyor mu sizde de??