Katun tarif veremem ama geçenlerde yaptım birtane rastgele yemek tariflerinden. Sosuna tarifte 1 bardak süt yazıyordu ben 1.5 bardak kullandım .
Püf noktasını söyliyim. Fırından keki çıkar üstünü kürdan veya bıçakla minik minik del ve sosu dök ( sosta sıcak olmalı) ve tekrar kapattığın fırına koy. Sıcaklıkla beraber çok güzel çekiyo sosunu. Ben borcamın kapağını kapatıp öyle koyuyorum fırına ısısıyla yanmasın diye. 10-15 dj sonra çıkar