dolunay01 aaaa aynısı bende de var.. ne zaman otursam Elimden tutup kalk diyor, asla oturup dinlememe izin vermiyor,, ee tamam Kalkayım ama nereye gidelim ne istiyorsun diyorum, ne istediğini de bilmiyor mutfağa götürüyor can sıkıntısından süt diyor eğer çok içmişse bitti diyorum kendini deli gibi yapıp sadece bağırıyor, beni de dövüyor.. eskiden babası işten gelince koşup sarılırdı şimdi koşup uçan tekme atıyor 🙄 babası şok 😱 bunu her akşam yaptığı için eşim zili çalmıyor arayıp kapıyı aç diyor sonra parmak ucuna basarak yürüyüp duşa giriyor, adamcağız şiddet mağduru
hep mızmız hep mutsuz hep ağlak.. uyku düzeni desen allak bullak
hep düzelecek diye beklerken daha fena huylar ediniyor, şimdi bakkal aşkı sarmış onu hadi kalk bakalım bakkala gidelim diyor 🙄 olmaz deyince malum durum şiddet görüyorum