tubaelif 4.5 aylık benimde doğduğundan beri uykuyu seviyor uyumayınca hep ağlıyor çok şükür gece gündüzü de biliyor doğduğundan beri. Bazen 7 bazen 8.30da uyuyor sabah 7de tamamen kalkıyor geceleri 2 3 saatte bi emmeye kalkıyor. Gündüz de şu an 4 e 5 e düştü 40ar dk uyuyor. Ben bazen koynuma alıp uyuyorum 1.5 saate kadar uyumuşluğumuz var öyle tek sorunum hep aynı yöntemle uyumaması çok zor uyutmak uyuyunca problem yok uyutmak beni bitiriyor