Betulemre Henüz 40’ım çıkmadı ama saçlarımı boyatmak istiyorum,emziriyorum bir sakıncası olurmu acaba? Saçlarını boyatan varmı aranız da
CemreKerem Betulemre Ben de boyattim bişey olmaz canım kokuya çok maruz kalma sadece açık alanda bekle . Zaten lohusalık kilosu şişliği vs derken insan bunalıyor değişiklik iyi gelir 👍❤
Nesrinkrdnz Betulemre bende boyattım hamile ikendr boyattım eğer zarar verir die düşünüyorsunuz 4/6 saat gibi belli süre aralığını sağıp o süreçteki sütünüzü bebeğinize vermeyin
Tazeanne19 Betulemre ben boyattım ombre yaptırdım 1 aylıktı kızım yaptr gitsin canm benmkide emiyo 3 bucuk aylık suan
Betulemre CemreKerem aynen oyle canım yaa hamileyken hic boyatmadım artık degisiklık istiyorum bunaldim bu dönemde
CemreKerem Betulemre aynen ben de öyleydim 40 güne yakın kendimden geçmiş haldeydim kuaför e gittim sac kas bıyık manikür derken moralim de düzelmişti kendimi iyi hissetmiştim baya sen de yaptır rahatlarsın.
Betulemre Tazeanne19 bizde 27 günlük olduk işte dedim artık yaptırayım yeterince diplerim geldi hamilelikten beridir hic dokunmadim 🙄
Tazeanne19 Betulemre yaptır ya valla insanın psikolojisi düzeliyo kendini iyi hissediyosun zaten mevlüt faln da yaparsn bakmlı bakımlı mis gibi anne oh 😁😍
Kelebek88 Bende cok skildm bunalmis haldeyim..bi röfle yapasim var hemde nasl var..ama uzun islem die hemde emziriom nasil olacak bilemedm
Betulemre Tazeanne19 tabi canıımm insan kendini güzel görünce düzeliyor morali kaşım falan da cıktı😆 bi bakıma girmeliyim yeter yaniii
AselZeynep Betulemre yok koyu kestane kullanıyorum kendi rengi olsun diye o yüzden açıcı kullanılmadı