Graves hastalığım var ve 3 aylık oplum var çokta güzel emiyor ama doktor ilacımı değişti thyromazol(sabah 3 akşam 2) ve dideral (sabah yarım akşam yarım) verdi ama netten baktığımda emziren anne içmemeli diyor. Bi doktora daha sordurdum içmezse olmaz emzirmeden önden sütünü sağsın demiş bugün içmeye başladım ilacı emzirmeden sağdım ama ne kadar sağmalıyım ne yapacağım bilmiyorum bebeğime zararı olsa doktor yazmazdı diyorum ama nette zarar lu diyor yardım edin nolur :((((