17062019 Kizlar bana sezeryandan sonra kum torbası koydular.sersemlikle soramadım.cok acımıştı 2saat durdu.boyle bise olan varmi?neden koydular acaba.
Sibellaa 17062019 içindeki pis kan ve su çabuk dışarı çıksın diyeymiş. Bana da koydular ama acı hissetmedim
MuhammedAmine 17062019 evet koydular şişmesin diye demişlerdi üstelik saat başı gelip bastırıyorlardı 🥴
Deletedmom115 17062019 Bana da koydular hatta aşağıya inmişti anneme düzeltir misin dedim o da görmemiş ya böyle bir şey pat diye koydu mahvolmuştum 😂😂
Ebrs 17062019 bana da küçük bi kum torbasi koymuslardi ama hic hissetmiyordum bile, uyusukluk gecmeye yakin kaldirdilar zaten
17062019 Seydameva ilk sezeryanimda koymadılar bunda koyunca bir aksilik mi oldu diye düşündüm korktum acikcasi
Seydameva 17062019 yo yo korkmayın bence ilktede koymalılarmış baya işe yarıyor gibi bende baya yaradı ☺️
Betulemre meleklerim37 banada yaptılar karnıma bastırmayı hic unutmuyorum baya bağırmıstım cokta canım yanmıstı 25 gün oldu dogum yapalı