10 aylık oğlum için az yedirdiğimi düşünüyorum günlük yemesi nasıl olmalı yardım edin lütfen 😔 ben şöyle yediriyorum
kahvaltı 08.00
çorba - yoğurt 11.00
mama 15.00
akşam yemeği 18.00
mama ya da meyve uyuma
anlamadığım şey ara öğünler nasıl olmalı ?
Aralıkları uzun mu