Ylmzkbra06 Yarın sünnet oluyoruz 😊 heyecan ,korku, stres sardı beni şimdiden:) tecrübeli anneler islem kac dakika suruyor,nasıl işliyor süreç, kaç günde iyileşiyor ,yanima almam gereken bir seyler varmi .kafamda deli sorular 😊 yardim pls :)
YagizES Ylmzkbra06 uyuşukluk geçince 2 saat agliyorlar ilk çişini yaparken.sonra hayat normale dönüyor. Doktor pilastik bardağı kesti koydu bize cildimiz hassas olduğu için hemen kızardı Sünnet kilodu almistim ben . Plastik parçayı ağırdım öle koymuştum. Bardaktan daha iyi olmuştu.
Nesrinkrdnz Ylmzkbra06 rabbim damatlıklarını görmeyi nasip etsin biz 43 günlük yaptırdık ağlıyorlar ama kendilerini savunmasız hissettikleri için hemencik geçiyor endişe etmeyin
Erdemim Ylmzkbra06 Allah yardımcınız olsun öncelikle. Oğlum cerrahi yöntemle 13 gün önce oldu 10. Günde tamamen iyileşti. Sünnet hiç problem olmadı ama ilaçlar ishal yaptı tam 15 kere kaka yapti 3 gün 😕😕 o zorladi. Sünnet anında değilde iğnede çok ağladı emzirince sustu. Eve gelince de biraz ağladı uyudu gece uyurken ilk cisini yaptı biraz kötü oldu o an. Ertesi gün sünneti unuttu yavrum 😅 ishal derdine düştük. İlk 3 gün baticon sürdüm bezine de krem sürdüm hiç yapismadi dikişleri çabuk düştü baticon sayesinde sonra da kantaron yağı. 1 hafta sürdüm çok çabuk iyileşti.
Bisaniye Ylmzkbra06 merhaba şimdiden geçmiş olsun ☺️ Oğlum 4 aylıkken oldu sünnet 15 dk sürdü tüm işlem. Hemen çıkar çıkmaz emzirdim. Saat 10 da olmuştu akşam 7 ye kadar çiş yaparken ağladı. Sonra hiç sorun olmadı şişlik vs. Doktorumuz fito krem vermişti sargısını akşam hemen açtık köpük bardak koyduk(kimi koymuyor) 1 numara büyük bez kullandık. 1 haftada toparladı ☺️
Gycl Geçtiğimiz salı günü sünnet oldu oğlum 4 ay 20 günlük şuan ilk 2 tane uyuşturucu iğne yapıyorlar bizim doktorumuz soğutucu sprey sıkıp iğneyi öyle yaptı acımasın diye biraz ağladı 45 dk sonra sünnet için çağırıyorlar benim bebeğim çok ağlayan bir bebek olduğu için sünnet boyunca ağladı uyku sersemiydi birde korktu sanırım sünnet esnasında oyalamak için oyuncak vs alabilirsiniz yaniniza birde calpol veya fitil öneririm sünnet bittikten hemen sonra verebilirisniz pipinin uzerine poşet ya da bardak koyuyorlar işlem bittikten sonra benim bebegim hareketli olduğu için poşet önerdiler poşete krem sürup üzerine kapatıp bezi de gevşek bağladılar eve geldiğimizde bir baktım ki poşet kaymış gitmiş pipi beze sürtünüp kanamış hep bebegimde çok ağlamıştı eve gelene kadar sanırım ondan kaynaklı karton bardağın dibini kesip ağız kısmını üzerine koyup bezi de sıkı bağlarsanız çok iyi olur ben o günden beri öyle yapıyorum kayma flan olmuyor kucağa alirkende normal tutabiliyorum 2 gün huzursuzdu şuan normale döndü bugünde kontrolümüz var krem olarak ta furucin ve anestol karıştırıp sürüyorum her alt acmada korkulacak bir şey yok sadece benim başıma talihsiz olaylar geldi ondan biraz panik yaptım şuan tam 1 hafta oldu ve iyileşti sayılır yüz üstü flan dönüyor sorun olmuyor 😊
Ylmzkbra06 Gycl geçmiş olsun . Atlatmissiniz hayırlısı ile. Benim oğlumda çok ağlayan bir bebek bakalım nasıl olcak. Bizde hayirlisi ile atlatsak. Dediginiz gibi ilaç oyuncak.vs alicam hepsini:))
Mihrican_21_ Gycl sıcak havada dikişler geç iyileşir ve sızlar diye biliyorum ve bu yüzden havalar serinlesin öyle sünnet ettirecem oğlumu
ertanmut bende iki aylıkken yaptırdım sünnetinii herşeyyy boşşş sadace sünnet kiloduu hayat kurtarıyooo ama idrarını yapınca kiloda ıslanıyo üzzerine bezini bağla sünnet kilodunun çoook rahat ediceksin sende bebeğinde mutlaka yedeği olsun ama biri yıkanınca diğerini takarsın
YagizES Ylmzkbra06 yok ağlamıyor. Ilk ağladığı gıbı olmuyor mizirdiyoor sadece o da bi defa. Korkma. Emiyorsa emzirmen biraz zor oluyor. Ben ustune abanmistim bi iki defa . Ertesi gün herşey normallesiyor
Ylmzkbra06 Erdemim çok geçmiş olsun 😊 doktor da bize kremler verceğini söyledi Acaba sünnet biyer bitmez fitil atmam gerekir mi
Erdemim Ylmzkbra06 ilk fitili orda doktor koydu. O gün çok rahat uyudu bende ona güvenerek açıkçası hemen fitil aldım. Ama oğlum ishal oldu. Antibiyotiktendir dediler ama fitil de yapıyormuş sanırım. Tabi her çocukta aynı etki olmaz. Normalde fitil çocuğu çok rahatlatıyor. İnşallah sizin bebeğinize iyi gelir fitil
Erdemim Ylmzkbra06 doktor bize hametan vermiş ben gittim teramisin aldım açıkçası daha kuvvetli olduğunu düşündüm birde anestol aldım uyuşturuyor diye. İyiki de öyle yapmışım.
Ylmzkbra06 green ay yarın bu saatler ıns. Oldu da bitti Maşallah diyecez:)) bence bi cesaret yaptırın cabucak iyilesiyolar çünkü:)))
Ylmzkbra06 Bisaniye doktor da çok uzun surmuyo işlem dedi. Ama bardak olayını sordum yok dedi. Sergisini açarken korkarım gibime geliyor:)) onu da anneme actiririm artık:)