Ulkuverasmom ikizinAnnesi ben weewell yumurta gibi olan modelini kullanıyorum bir tane de goldmaster alize modeli var kullanmadığım için satıyorum düşünürseniz 200e vereceğim
Bortubocek Balbebeginannesiiii sizin aldiginiz nemi olcuyor sanırım..xiomi hava nemlendiriciler 1500 den basliyor cunku
Yasemin38 ikizinAnnesi ampul hava nemlendirici diye yazsana canım bir trendyola. Buhar makinesi diye arat birde
Yasemin38 ikizinAnnesi ben simbo kullanıyorum canım önceden vardı. Ampulü arkadaşım kullanıyor memnun