Merhaba anneler humana 1 ve ya 2 numara kullananlar memnun mu acaba gaz kabızlık yaptı mı normal de hipp organik kullanıyoruz ama fiyat sebepli değiştrmek istiyorum ya da daha önce hipp kullanıp humanaya geçip memnun kalan var mı yardımcı olursanız sevinirim. Hipp organik 600 gram 140 lira olmuş humana 800 gramı 140 liraya bulabiliyorum diğer mamaları denedim onlar yaramadı