Vanilya Egeberk Ben karnabaharı hafif haşlıyorum sonra çok hafif kızartıp fırınlıyorum. Üstüne domates sosu yapıyorum baharatlı. Fırınlıyorum çok güzel oluyor.
Zey6 Egeberk soğanı kıymayı kavur sonra salçayı koyup iki döndür sonra karnabaharları ve doğradığın havuçları koy. Aynı hizada su koyup pişmeye bırak. Bide kıyma yerinr sucuk koyarakta güzel oluyor
Melikekkn Egeberk Klasik haşlayıp yumurtaya bulayıp kızartıyorum üstüne de sarımsaklı yoğurt ve sos eşim yalnızca bu şekilde yiyor 😒
Vanilya Deletedmom484545 Soğanı kavuruyorum. Az salça ve domates sosu koyuyorum. Sonra kekik,nane az tuz. Böyle pişiriyorum. Karnabaharın üstüne döküp fırınlıyorum
Cgdmltr93 Egeberk Karnı bahara hiç bi işlem uygulamadan küçük parçalara ayırıp una buluyorum.altıne ve üstüne zeytinyağı gezdirip Tepsiye dizip fırında kızartıyorm. Çok hafif oluyor. Biz öyle seviyoruz