SEDANURRRR Saçlarım aşırı dökülüyor kızlar elimi saçıma attığım gibi bir avuç saç teli geliyor elime resmen, kullanıp memnun kaldığınız dökülme karşıtı şampuan önerir misiniz?
mucizem3006 SEDANURRRR normal doğumla pek alakalı değil hormonlardan büyük ihtimalle doğumdan sonra saç dökülmesi oluyor maalesef
BalYavrumm SEDANURRRR sampuanlarin hepsi aynı canim çok çok fazla bir etkisi yok ben çözümü kına da buldum benimde dediğiniz gibi doğumdan sonra çok saçım döküldü kestirdim 2 defa biara durur gibi oldu sonra tekrar olunca kına yaktım hem saçımı besledi hızlı uzattı hemde dökülmesi çok azaldı. Ben senede 1 veya 2 defa yakarım zaten hatta kınayı çay ile değil de kırmızı havuç ile kırmızı pancarı rendeledim ona az bisey şu katıp pisirdim onun suyu ile kınayı kardim içine de hakiki zeytin yağı ve yumurta kırdım saçıma uyguladım aksamdan yaptım sabaha kadar durdu sabah yıkadım ve ön numara çözüm hem saçıma hafif kızıllık verdi hem besledi
SEDANURRRR BalYavrumm ay denerdim ama eşim kınadan nefret ediyo midesi bulanıyo düşünki kına gecemde bile yaktırmadı 🥲
BalYavrumm SEDANURRRR eşimde aynı şekilde kına gecemde kına yaktirmiyodu herkesin baskısı ile kına yakıldı sonra hemen bani banyoya götürdü kınayı yıkadı 😀😀 saçtan çok birsey olmaz sabah yaparsınız akşama kadar durur akşam banyo yaparsınız yada 1 gün eşiniz 8le ayrı odada kalırsınız