Aysoo benim kızımda terlerdi çok tamamen benden kaynaklıymış meğersem. Oda ısısı şuan max 22 derece. Ve üstüne şuan atlet uzun kollu zıbın ve normal tulum giyiniyorum. Kalın değil. Yani bu uyku tulumu değil pijama gibi olanlar. Allah razı olsun bir sağlık ocağı hemşiresi uyarmıştı. Çocuğu böyle zayıflatırsın diye. Yani genetik felan onlara inanmıyorum ben. Sıcak geliyor ki terliyor yoksa insan durduğu yerde niye ter atsın. Memede terlemesi efor harcadığı için bu arada. Ama terlemesine dikkkat lütfen özellikle bu havada.