Queenhurrem_23 bugün pazara çıktık, az bişey sebze, yumurta, kızıma tanesi 10 tlden iki adet zıbın, cicibebe süt 1 lt kola ve yarım kilo hamsi aldım 200 tuttu, saçıma en ucuzundan krem ve pcos olduğum için doktor doğum kontrol hapı yazdı onları da aldım hepsi 280 tuttu daha da bişey demiyorum ay başı geliyor faturalar kira kredi kartı kredi falan geliyor napıcaz bilmiyorum gerçekten 🤷🏻♀️