Allahım ya yemin ederim bu gidişle sadece marketin önünde geçmekle yetiniceğiz. Vallahi markete gitmek istemiyorum artık psikolojim alt üst oldu. Ya biz gene iyi kötü alıyoruz benim üzüntüm alamayanlara, çoluk çocuğu çok olanlara. Ya bizim bi oğlumuz var masraf büyüdükçe haliyle artıyor. Biz oturup soğan ekmek yesek bile o bunu yapamaz. Ya çok çocuğu olanlar okula gönderenler ne yapsın. Bi kitap 200 tl ya resmen belki daha fazla. Market çalışanı her gün etiket değişiyoruz diyor. Düşünsenize oğluma 3 ay önce iki pijama takımı aldım 200 tl verdik. Bi mont 500 tl ya. Giyinmek lüks oldu resmen. Elektriği söylemiyorum bile duş almak bile lüks artık. Ya az önce gittim 2 tüy dökücü ve bir pede sadece bunlara 100 tl verdim kahroldum yemin ederim. Ağda vücuduma gelmiyor o yüzden yapmıyorum ama bunları almakta lüks ya. Mecburi şeyler ya. Allahım bazen rüyada olayım diyorum. Bi bütün tavuk ne ya hepte şişirilmiş sağlıklı bile değiller bi tane aldım 60 TL aldım, 3 4 ay önce 60 tlyle iki tane bütün tavuk alıyorduk. Bak yarım kilo bile biber, Domates, soğan aldım sadece bu üçüne 30 TL verdim. Küçük müçük mutfak ihtiyacı derken 250 tl verdim geldim ya üzüldüm gerçekten. Artık eşime çekiniyorum bu kadar para gidiyor diye sabahtan akşama kadar çalışıyorlar takatlari kalmıyor resmen gelecek kaygısı yaşıyorlar. Ya 2017 de asgari ücret 1700 dü yanlış hatırlamıyorsam 100 liraya markete tavukçuya kasaba gider dolu dolu poşetlerle eve giderdik en fazla 150 tutardı ya. Şimdi 15.000 olsa ne fayda kiralar, elektrikler, doğalgazlar, tüpler, kömürler, faturalar, çocuk masrafı, gıda, yiyecekler almış başını gidiyor. İnşallah tez zamanda bu durumdan kurtuluruz. Bazen diyorum yurt dışında gideceğiz bu gidişle e gidemeyen ne yapsın bu ülkede sevdiklerimi bırakıp nasıl gidebiliceğiz diyorum. Kahroluyorum, üzülüyorum. Rabbim yanlarına bırakmayıp onları daha beter hale getirsin inşallah. Her gün masraf yaptıkça beddua ediyoruz resmen. Diğer ülkelere bakıyorum da biz baya kötü ve geride bi durumda kalmışız maalesef 😔😔…