Asyatosumunannesiyim Kullanan var mı acil alacağız indirim yaptırdık fiyat 800 diyorlar sıfır ürün? Sizce nasıl iyi mi memnun kalan var mı
Mucizem2020 Asyatosumunannesiyim ben baby plus kullanıyorum ama benimki den değil sanırsam benimki 1500 şuan eğer benimkiyse ben memnunum güzel bir ürün birde dönmesi felan büyük rahatlık
Asyatosumunannesiyim Asyatosumunannesiyim bir de joie emniyet kemerli var 0/36 ay isofixsiz sabit ama dönmüyor
Asyatosumunannesiyim Asyatosumunannesiyim sizce joie mi / baby plus mu? joie sabit dönmüyor isofixsiz,0/36 ay baby plus 360 derece dönüyor,isofixli,0/25 ay siz olsanız hangisini tercih edersiniz
Asyatosumunannesiyim 1ana1bebe teşekkür ederim umarım bilenler cevap verir 🙏🏻 Sabit mi iyidir yoksa 360 derece dönen mi bilmiyorum
Mmeelliikkeee Söylediğini bilmiyorum ama dönebilmesi çok rahatlık oluyor hem oturturken kolaylık hem mızıklandığında almadan ilgilenmek daha güvenli.. bizde joie İ-spin kullanıyoruz. Güvenlik sertifikalarını sorgulayın mutlaka 🌺 iyi günlerde kullanın
Asyatosumunannesiyim Mucizem2020 baya araştırdım en sonunda bulup baya indirim yaptırdık revo lux isofixli diye geçiyor aynı mı bir de adac testinden geçmiş midir
Mucizem2020 Asyatosumunannesiyim aynısı değil sanırsam bizimki orbitfix v2 baby plus olarak geçiyor açıklamada testten geçmiştir yazıyo fiyat olarak çok aşırı pahalanmış ama 1900 yazıyor geçen sene ocak ayında 900 e almıştım sanırsam daha 2 hafta önce fiyatına baktığımda 1500 dü
Mucizem2020 Asyatosumunannesiyim evet bundan bizimki rengi farklı sadece sizinkidemi aynı eğer aynısıysa ben memnunum dönmesi zağten büyük rahatlık yağni