ya kizlar 9.5 aylık oğlum var dönem dönem çok kaka yaptığı oluyo şimdi yine öyle 1 haftadır beline kadar dolu şekilde 3 kez bez atıyorum bugün o kadar olmasa da şimdiye kadar 4 bez kaka degistik sebep ne olabilir ya dış desem ishal değil ve hala 2 dışı var epeydir yenileri gelmedi sinirlerim bozuluyo bu kadar çok kaka yapmasına artik