Zeynebinannes Bebeği pozitif olup hastanede yatan anneler ne zaman düzeldi bebeğiniz kaç günde toparlamaya başladı çok üzgünüm ☹️
Elisaminannesi Zeynebinannes cok geçmiş olsun Rabbım sifa versin korkmayın çoğu bebek geciriyor bu hastalığı allahim güç kuvvet versin kuzuya
Erdemir Zeynebinannes 5 aylığız koranayız pazar gecesi ateşden acile gittik antibiyotik verildi evdeyiz antibiyotik kullanıyoruz çok üzgünüz malesef sizede geçmiş olsun
Zeynebinannes Darkrosewater ateşi şurupla düşmüyor maalesef serum takılıyor ve solunumda sıkıntı olduğu için kalmak zorundayız evde kesinlikle düzelemez ☹️
Darkrosewater Zeynebinannes hastanede olması daha iyi geçen gün okumuştum burda 2,5 aylık bebek yoğun bakımdaydı kontrol amaçlı tutuyorlar inşallah iyi olacak bebeğiniz bizim de evde 3-4 gün ateşimiz indi çıktı hep sonra düzeldi eğer emziriyorsanız sütünüzü sağıp verin güç verecektir
mavibozkurt 35gunlukken geçirdik ilk hafta farketmedik aklımıza kovid gelmedi.gozler kırmızı huzursuz emmek istemio fln. Ateş olmadigi sürece sorun yok.bir de sürekli emzirin ben iki gün tutamadım çocuğu sütümde azdı. Korkmayın. Ateş olursa doğru çocuk acile.
Zeynebinannes mavibozkurt dirençli ateşimiz var zaten hastanede yatıyor şu an serum takılmasına rağmen 38’lerde
mavibozkurt Zeynebinannes oyy canım benim ya geçmiş olsun korkmayın geçecek inşallah onu Allah koruyor daha melek o. Allah beterinden saklasın.
Zeynebinannes mavibozkurt çok haklısınız inşallah bir an önce düzelir de buraya düzeldik çıkıyoruz yazarım Allah razı olsun dualarınız için
Zeynebinannes Erdemir postunuzu okuyup üzülmüştüm hatta ama işte meğer bebeğimde covidmiş sizede çok geçmiş olsun 😐