guldennnn Kızlar bi şişme montum vardı en çok sevdiğim montum kaynanam onu yıkamış makinede 😫 bozuldu içindeki pamuklar bi yere toplanmış düzeltmeye çalıştım düzelmiyor napabilirim sizce😭
1ana1bebe guldennnn şişme montlarda öyle oluyor malesef onları silmek lazım, kuruyunca böyle vururmus gibi yapın belki fayda eder ben öyle duzeltmistim biraz
benkullanici07 guldennnn montlar 30 dereceden yuksek ısıda asla yikanmaz yoksa mont duzelmiyor malesef yapisi bozuluyor 30 derecede ve kisa programda bi kede daha yikatin deneyin
guldennnn 1ana1bebe ipe asıp oklavayla dövsem mi😁😁😁 eskiden babaannemler yapıyordu yünü sopayla dövüyolardı🤒
guldennnn benkullanici07 valla kaç derecede yıkadı bilmiyorum görünce şok oldum zaten😅 neyse canı sağolsun kaynanamın napayim😃
Ysfmt guldennnn iyice kuruduktan sonra oklavayla pat pat yaparsanız düzeliyor.ben kaztüyü montu o şekilde düzeltmiştim