Alnalprdha aylık yapıyoruz biz, buzdolabının üstünde kağıt kalem olur denk geldikce yazarım ay başı gider herseyi, az kalan ama sık kullandığım seyleride yazarım, başka gitmeyiz markete ama yumurta yoğurt çin arada birdaha bı gideriz, tatlı malzemeleride hep bulundururum böylelikle eksiğim çok olmuyor